NEKÜNKSZÓL VÁROSOK


BUDAPEST    DEBRECEN    KECSKEMÉT    PÉCS    SOPRON    SZEGED    SZOLNOK

A kockahas titka

Daróczi Zsolt


Mítosz..

Ha naponta százasával hajtod végre a has gyakorlatokat az eredmény bordás, formás hasizom lesz.

Rengeteg tévhit terjeng a testépítés körében, de talán ez a legkiemelkedőbb mind közül. Akár hogy is nézem egyik mozgásforma sem alkalmas arra, hogy irányzott zsírégetést érjünk el vele. Testépítés esetén a számtalan hasprés ugyan szükséges a kocka has eléréséhez, ugyanakkor kevés is. A sok felülés megerősíti hasizmainkat, de az ott elrakódott zsírszöveteket nem bontja le. Ez érvényes egy hölgy esetében is, amikor például egy combfeszesítő gyakorlatot végez: ekkor megerősíti a combjait, de helyi zsírleadásról ilyenkor sem beszélünk. Maximum annyi zsírt égetünk edzés közben, amennyi energiára szükségünk van, de ez az egész testre kiterjedő és nem onnan amit épp edzünk. A zsírégetés akkor kezdődik, amikor több kalóriát égetünk el, mint amennyit megettünk!

Minimalizáljuk testzsír százalékunkat kocka

Nagyvonalakban lényeg az, hogy szálkás szép izmaink akkor lesznek, ha a testzsír százalékunkat egy bizonyos szint alá csökkentjük. Ezzel egy időben lesz a hasunk is kockás a megfelelő hasizomgyakorlatok elvégzése mellett. A neheze pedig most jön, mert ez a szám igen csak alacsony. Szóval a kockás hashoz testzsír százalékunkat nőknél 10% alá, férfiaknál  6-8 % alá kell szorítani.

Az étrend

Tovább olvasáshoz kérjük nyomja meg a Tetszik gombot







HOZZÁSZÓLÁSOK»



Cikk bejelentése



Írjon Ön is,írj te is magazinunkba!