NEKÜNKSZÓL VÁROSOK


BUDAPEST    DEBRECEN    KECSKEMÉT    PÉCS    SOPRON    SZEGED    SZOLNOK

Mire figyeljünk az internetes hirdetések feladásakor?

ITE


Nem kell ahhoz marketing szakot elvégeznünk az egyetemen, hogy néhány apró marketing-forgást elsajátítsunk, és ezáltal hatékonyabbá tegyük hirdetéseinket az interneten. Nem mindegy ugyanis, hogy hogyan áruljuk az adott terméket, hiszen az eladás múlhat rajta! Bemutatunk néhány tanácsot, amit ha betartunk, biztosak lehetünk a sikerben!

Nem a termék a lényeg…

Amikor egy terméket (vagy akár szolgáltatást is) árulunk valamelyik apróhirdetési oldalon az interneten, akkor nem a termék alapvetően a lényeg, hanem az árusítás mikéntje. Ugyanez igaz a webáruházak esetében, hiszen ugyanazt a terméket sok már webáruház is kínálja, így elsődleges célunk az kell, hogy legyen, hogy a mi webáruházunkból az általunk árusított terméket vegye meg a látogató. Sőt, olyan, számára vonzó módon kell eladnunk, hogy ne csak egyszeri vásárlónk legyen, hanem minél többször visszatérő is!

Lépések hirdetéseink hatékonyabbá tételéhez

Az első és legfontosabb lépés, hogy bárhol is áruljuk termékeinket, adjunk meg róla minél több adatot. A termékleírásban írjuk le a lehető legrészletesebben a termék (vagy ingatlan) adatait, jellemzőit, minden olyan dolgot, ami eszünkbe jut róla, még akkor is, ha az számunkra nyilvánvaló, higgyük el másoknak nem az! Úgy kell bemutatnunk az eladni kívánt dolgot, mintha egy teljesen „tudatlan” vásárlónk lenne, így osszunk meg vele minden információt. Ne hangsúlyozzuk minden mondatban, hogy ez a termék a legjobb, hiszen a vásárló úgyis tudja, hogy mit keres, és mindenkinek mást jelent a legjobb jelző, ugyanakkor úgy tűnik, rá akarjuk „tukmálni” termékeinket.

Szintén nagyon fontos, hogy fényképet csatoljunk a termékekhez, amely legyen jó minőségű, és nagyítható, hogy minden apró részlet látható legyen. Törekedjünk rá, hogy minden oldalról fotózzuk le termékeket, ez is sokszor informatív lehet. Közismert tény, hogy a fotós hirdetésekre sokkal többen rákattintanak, mint a fotó nélküliekre, így megnő az esélyünk az eladásra is. Törekedjünk az igényességre, mind a termékleírásban, mind pedig a fényképek terén, nagyon sokat számít!

Ha webáruházat üzemeltetünk, akkor nem mindegy annak kinézete sem. A honlapunk legyen áttekinthető, a termékek legyenek kategóriákba rendezettek, a könnyebb kiválaszthatóság kedvéért és a honlap egyszerű bejárhatósága miatt. Ha egy vevő elveszik a honlapon, biztosan nem tőlünk fog majd vásárolni.

Hirdessünk akciókat! Ez szintén a webes üzletek üzemeltetőinek szól, hiszen egy-egy akcióval odavonzhatjuk a potenciális vevőket a honlapunkhoz, és innen már csak egy lépés a vásárlás. Jutalmazzuk meg a visszatérő vásárlóinkat, tervezzünk kuponrendszert vagy egyéb kedvezményrendszert számukra. Kutatások is alátámasztják, hogy sokkal könnyebb egy visszatérő vásárlót újbóli vásárlásra bírni, mint megszerezni az először nálunk járó látogató bizalmát (és vásárlását).

Szintén lehet a kedvezményrendszer része, hogyha csökkentjük vagy elengedjük a kiszállítás, futárszolgálat díját a vásárlóinknak, főleg azoknak, akik nagyobb tételben vásárolnak nálunk. Ez bizalomnövelő lehet, ami szintén újbóli vásárlásra ösztönözheti törzsvevőinket.

Ha ezt a néhány pontot betartjuk vagy még tovább is fejlesztjük, biztosak lehetünk benne, hogy gyakorlatilag bármit el fogunk tudni adni az internet segítségével!






HOZZÁSZÓLÁSOK»



Cikk bejelentése



Írjon Ön is,írj te is magazinunkba!