NEKÜNKSZÓL VÁROSOK

Utószezon Korfun

Farkasanyo

Nyaralás Korfun

Csodálatos élményben volt részem. Még sosem voltam Görög országban és még sosem voltam nyaralni utószezonban…pedagógusnak nincs szorgalmi időben nyaralási lehetőség…ez most olyan volt, mint egy álom…Köszönöm a páromnak, a gyerekemnek, a főnökömnek, a munkatársaimnak és természetesen a Grand Tours utazási irodának…

Nagyon nehézkesen indult a nyaralásunk. Mielőtt Röszkénél átléptük volna a határt, bejártuk fél Magyarországot. Ez ugyanis gyüjtő busz volt és ahol felszálló volt, oda elmentünk érte.

Éjjel egy órakor indultunk Ózdról és voltunk Miskolcon, Debrecenben, Nyíregyházán, Mezőkövesden, Szolnokon, Karcagon, Kisújszálláson, meg a bánat tudja, hogy még hol. Innen két busz ment és Szegeden találkoztunk még másik kettővel. Az egyik begyűjtötte a Dunántúliakat, a másik Budapestről indult. Szegeden aztán mindenki felszállhatott arra a buszra, ahová nyaralni ment. Én Sidariba mentem és még egy éjszakát töltöttem a buszban…ez rettenetesen fárasztó volt…de ami ezután következett, feledtetett minden kényelmetlenséget.

Ezentúl sosem fogok fő idényben nyaralni menni. Voltam már tengernél nyáron, de olyan rettenetesen meleg volt, hogy csak szenvedtem tőle, egész nap a légkondicionált szobában szerettem volna maradni…Ez most nem így volt! Annyira kellemes volt a hőmérséklet, hogy hogy csak aludni mentünk be…A tenger meg gyönyörű…hűvös…a hullámok csiklandósan csapkodnak…nem bírtam eltelni vele…

Első este szervezett program volt…Görög est…élő zene, gyertyafény, vacsora, finom édes bor…még táncoltam is, pedig sosem szoktam…

A görögök nagyon tudnak mulatni és mulattatni…persze, ebben benne volt az is, hogy ez volt az utolsó turnus, kiengedték a fáradt gőzt, vége a szezonnak.

Hatalmas sétákat tettünk a szigeten…megnéztük a naplementét, bejártuk az összes öblöt, szedtünk citromot, fügét a fáról…megnéztük az olajfa ültetvényeket…gyönyörködtünk a különleges virágokban…vadon nő a ciklámen…

Voltunk egy sziget túrán ahol megmutattak szinte minden nevezetességet…olyan utakon ment az emeletes busz, hogy 2 cm-re volt a tükör a ház falától…amikor szembe jött egy másik jármű, az visszatolatott, mert két autó nem fér el egymás mellett…óriási szakadékok, hatalmas sziklák mindenfelé és mindenhonnan látni a tengert…csodaszép!

Megnéztük a Sziszi kastélyát is…az épület és a park csodálatos…ha  királynő lennék, én is itt vennék magamnak…

Finomakat ettünk…

Gyorsan eltelt az egy hét és újra buszra kellett szállni…no, ezt nem vártuk…de kellemesen csalódtunk, mert nem mi jöttünk a gyűjtő busszal, így “csak” 24 órát kellett utaznunk…szombaton este fél hétkor indultunk és vasárnap este hatkor hazaértem…

Igaz, nem volt olcsó az út, de olyan felejthetetlen élményekben volt részünk, hogy csak azt mondhatom: De jó, hogy elmehettem!

HOZZÁSZÓLÁSOK»

Cikk bejelentése

Írjon Ön is,írj te is magazinunkba!